Основні цінності нашого бренду
В основі всієї нашої діяльності лежать основні цінності нашого бренду SULO.
Сталий розвиток
Екологічні рішення із замкнутим циклом є життєво важливими, коли йдеться про відповідальне ставлення до навколишнього середовища. Наше бачення полягає в тому, щоб звести використання викопного палива до мінімуму. Щоб досягти цього, ми постійно покладаємося на інноваційні виробничі процеси, ефективну геометрію продукції та матеріали, придатні для вторинної переробки. Успіх процесу сталого розвитку SULO Circular Eco відображений у таких відзнаках, як екологічне маркування Blue Angel у Німеччині та сертифікація AFAQ за зразкову циркулярну економіку у Франції.
Соціальна відповідальність
Людський капітал Групи - наш найцінніший актив. Кожен співробітник має частку знань, навичок та енергії, які дають відповіді на запити та потреби наших клієнтів. Група SULO особливо віддана Цілям сталого розвитку Організації Об'єднаних Націй: Гідна праця та економічне зростання, гендерна рівність та міцне здоров'я і благополуччя.